9 lut 2014

8. Krwawe Żniwo.

http://krwawe-zniwo.blogspot.com/
Krwawe Żniwo
Autor:
BlueKsR
Kategoria: Naruto
Podkategoria: Naruto OC
Opis: Moje życie zawsze było mrokiem. On otaczał mnie, dbał bym już nigdy nie zaznał ciepła drugiej osoby. Nie było mi to przeznaczone.
Samotność - jedyne co znałem i było mi najbliższe.
Ludzki żywot nie do końca mnie obchodził. Odkąd pamiętam, nie interesowałem się dobrem innych.
Dzierżąc Kibę, mojego jedynego przyjaciela, czułem, że nie potrzebuję już niczego więcej.
Ten miecz, ten Kieł i błyskawica, która go otaczała - to jedyne co było mnie na tyle bliskie jak samotność.
Mając zapędy psychopatyczne i uwielbiając zapach świeżej krwi zmieszanej z poranną rosą, czegóż chcieć więcej?
Gdyby jeszcze nie fakt, że pewna trójka osób uczepiła się mnie jak rzep piej dupy, a jedyna, tylko jedna mała smarkula, odmieniła mój los już na zawsze.
Byłoby pięknie...
...chyba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anaya zatracone-dusze